СИСТЕМА РОБОТИ З ІНФОМЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Стрімкий розвиток медіа у світі, впровадження дистанційної освіти гостро ставить питання медіа-освіти, формування грамотності на матеріалах та з допомогою мас-медіа, що має на меті критичне сприйняття медіа-повідомлень вихованцями закладів дошкільної освіти, адже на перше місце виходять завдання організації освітнього середовища, яке б формувало активну, вдумливу, відповідальну людину. Із кожним днем медійні засоби, завдяки їх доступності та природній цікавості дітей, мають значніший вплив на свідомість дошкільників.
У сучасному суспільстві більшу частину інформації людина отримує за допомогою як традиційних (друкованих видань, радіо, кіно, телебачення), так і новітніх (комп’ютерно-опосередкованого спілкування, інтернету, мобільної телефонії) засобів масової комунікації з урахуванням розвитку інформаційно-комунікаційних технологій.
Саме тому наші педагоги постійно працюють над своєю інфограмотністю і у нас відбулося засідання «методичної школи» «Я у довкіллі»
Мета: використання мультимедійної відеопрезентації як спосіб візуалізації природних явищ і віддалених об’єктів