Партнерство і взаємодія в інтересах дітей
ПАРТНЕРСТВО І ВЗАЄМОДІЯ В ІНТЕРЕСАХ ДІТЕЙ
Наш педагогічний колектив на перше місце для себе поставив саме проблему впровадження технології партнерства.
Партнерська взаємодія педагогів і батьків дітей дошкільного віку полягає в підтримці та допомозі в організації виховання й розвитку дитини в умовах сім’ї, а також у напрацюванні єдиних підходів.
Батьки, діти яких здобувають дошкільну освіту в дистанційному форматі, потребують особливої уваги. Для них важливо забезпечити не тільки інформаційну та ресурсну підтримку, але й надавати дієві практичні консультації, а також зворотний зв’язок.
Ми розуміємо, що в умовах дистанційного освітнього процесу лише від взаємодії педагогів з батьками залежить успішна організація освітнього процесу. тому надзвичайно важливо донести до батьків їх особливу роль в нинішній складній ситуації.
Тематичне вивчення організації освітнього процесу, яке відбулося у нас з 18 до 22 листопада було присвячене саме темі впровадження нетрадиційних форм роботи з батьками в умовах дистанційної організації освітнього процесу. За результатами вивчення були поставлені завдання:
1) Для вивчення рівня педагогічної культури та освіченості батьків в питаннях розвитку та виховання дітей, проблем та запитів щодо виховання і розвитку дітей використовувати опитування та очні і дистанційні зустрічі з батьками.
2) З метою активізації, зацікавлення батьків, залучення до партнерства і взаємодії урізноманітнити форми співпраці шляхом використання нетрадиційних форм і методів.